1. Przy każdym produkcie znajdą Państwo formularz Zamów lub Zapytaj. Gorąco zachęcamy do jego wypełnienia - nie zobowiązuje to do zakupu.
2. W ciągu 15 minut od jego otrzymania skontaktujemy
się z Państwem, aby udzielić wyczerpujących informacji i przyjąć lub
potwierdzić zamówienie w przypadku Państwa pozytywnej decyzji.
3. Podczas rozmowy z naszym konsultantem, będą Państwo mogli wybrać
lub zmienić formę płatności. Nie pobieramy zaliczek. Wszystkie formy
Płatności są BEZPIECZNE dla Państwa.
4. Dla Klientów zdecydowanych przygotowaliśmy opcję "Zamawiam", gdzie
mogą Państwo szybko i sprawnie dokonać transakcji wybierając formę
płatności, wypełniając dane do dostawy oraz dane do faktury.
5. Wspólnie ustalimy dogodną dla Państwa datę i godzinę dostawy, która jest ZAWSZE BEZPŁATNA.
6. Konsumenci mają prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od otrzymania krzeseł i dokonania zwrotu bez konieczności podania powodu tej decyzji. Organizujemy zwrot produktów i pokrywamy jego koszt*.
7. Zamówienia i zapytania można złożyć także telefonicznie: 801 000
863 lub 22 781 48 38 lub faksem: 22 781 78 94, a także e-mailem:
zamowienia@centrumkrzesel.pl
8. Zobacz jak bezpiecznie przetwarzamy i przechowujemy Twoje dane osobowe - (Kliknij).
Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
* Zgodnie z regulaminem sklepu, prawo do
odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem sklepu lub na odległość nie
przysługuje w szczególności w odniesieniu do produktów o niestandardowych
wymiarach lub wykonanych według wytycznych dostarczonych przez Konsumenta.
Dotyczy to w szczególności produktów: Hoker Simple - Twoja Żądana Wysokość,
Hoker Bari - Twoja Żądana Wysokość, Hoker Sisi - Twoja Żądana Wysokość, Hoker
Alexis - Twoja Żądana Wysokość, Hoker Cristal - Twoja Żądana Wysokość. Wszystkie produkty marki SNAP nie podlegają zwrotowi na koszt
Sprzedawcy. Zwrot realizowany jest samodzielnie przez Konsumenta.