Szanowni Państwo,
dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były przyjemnością, a oferowane przez nas produkty działały długo i bezawaryjnie. Zdarzyć się jednak może, że konieczne będzie złożenie reklamacji. Aby sprawnie ją przeprowadzić, przedstawiamy Państwu poniższy schemat postępowania.
1. Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego się TUTAJ
2. Otrzymają Państwo automatycznie email potwierdzający otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego.
3. W ciągu maksymalnie 2 dni roboczych specjalista z Działu Reklamacji skontaktuje się z Państwem, aby omówić formę i przewidywany termin rozwiązania zgłoszenia reklamacyjnego. W wiadomości zwrotnej wyśle numer zgłoszenia i dane kontaktowe do osoby realizującej zgłoszenie z naszej strony.
4. Wysłanie reklamacji oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów jej realizacji. Zasady przetwarzania danych osobowych w naszej firmie dostępne są pod linkiem: RODO (kliknij)
Zespół CentrumKrzesel.pl